Ajudes per a l’elaboració del Pla d’Emergència Municipal

Estimats ajuntaments,

Us informem:

Objecte de l’Ajuda: Donar suport a la redacció o revisió de Plans d’Emergència d’àmbit local, inclòs el Pla Territorial Municipal i els Plans d’Actuació davant de riscos d’inundacions, incendis forestals i terratrémols.

Termini de Sol·licitud: Del 9 al 29 d’abril de 2024. És important començar la preparació de les vostres sol·licituds amb antelació per a complir amb aquest termini.

Beneficiaris: Corporacions locals de la Comunitat Valenciana que estiguen legalment constituïdes i compleixin amb els requisits especificats per a l’elaboració o revisió d’aquests plans.

Més Informació i Sol·licitud.

Qualsevol dubte o consulta pot ser dirigida a la Secció de Planificació Local a través del correu electrònic planificacio_local@gva.es o cridant als números proporcionats per a assistència en tramitació administrativa o tècnica. Tramitació administrativa: 962.759.034 (Pablo Ortí) /

Tramitació tècnica de plans: 628.401.472 (Josep Royo) / Cap de la secció: 962.759.152 (Lluís Sáenz de San Pedro).

Volem recordar-vos que podeu rebre informació actualitzada i rellevant per als vostres municipis sobre iniciatives com el Pla Viu Comunitat Valenciana, així com diverses subvencions, ajudes i oportunitats de formació, a través del nostre canal de WhatsApp. Aquest canal serà una font directa per a estar al dia.

Si encara no us heu subscrit, us convidem a fer-ho seguint aquest enllaç per a assegurarvos que no us perdeu cap actualització important que puga beneficiar les vostres municipis.